torsdag 30. juli 2009

Ashes på Wii

Oppdaget nettopp at det kommer et nytt cricketspill om en drøy uke. Det er selvfølgelig Ashes som danner basen for denne utgivelsen, og det kommer selvsagt ikke kun til Wii.

Men det er jo Wii som er mest interessant når slike tunge regnværsdager (+ 30.000 ungdommer) hindrer treningen vår. For på wii kan man nemlig "use the Wii Remote to drive, cut, slog and nurdle their way through an innings. When fielding, players will use the Wii Remote to polish the ball, set their field and bowl accurately applying swing/turn to their deliveries". Spesielt det med å polere ballen må jo være et kjøpsargument ;-)

Tror det har fått sånn passe anmeldelser, men hvis noen har wii og er keene på å teste så er det bare å sende meg en evaluering :-)

5 kommentarer:

  1. Tror forresten ikke madamen blir så happy når jeg starter på den tredje femdagers-kampen... ;-)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset :) Blir nok en Wii på meg :))

    SvarSlett
  3. Såpass? Da må du fortelle oss hvordan spillet er :-)

    SvarSlett
  4. Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Tviler på at folk går mann av huse i Norge for å kjøpe et cricketspill. Regner med at det må kjøpes/bestilles i utlandet?

    SvarSlett
  5. Er jo bare å bestille fra siden jeg linket opp det, Arbab. www.play.com. Men siden spillet koster mer enn 200 må du regne med å betale 25% moms + fortollingsgebyr på Posten... Jeg har bestilt masse fra play opp gjennom årene, så kan stå inne for at de leverer hvertfall :-)

    SvarSlett