mandag 27. juli 2009

Norway Cup

Da vi hadde trening siste torsdag måtte vi løfte litt på noen gjerder for å kunne bruke nettene. Vi satte dem selvfølgelig på plass igjen, men i går så jeg at gjerdeoppstillingen var noe endret av Norway Cup-arrangøren. Men om det betyr at vi kan trene der eller ikke er jeg litt usikker på.

Forrige uke var det strukket et laaangt gjerde fra de nærmeste bolighusene til nettveggen lengst til høyre. På skrå over run-up'en, og dermed ble trening vanskelig. Nå var gjerdet lagt i vinkel rundt kunstgresset, slik at en (meget) kort run-up er mulig. Men betyr det at vi kan trene til torsdag? Plassen rundt har blitt en tettpakket parkeringsplass, så lange straight-drives er kanskje ikke det mest populære man kan ta seg til der oppe på sletta for tiden...

Men man burde da kunne stå og blokke (?)

7 kommentarer:

  1. Kan vi ta trening et annet sted? Tviler på at det er så enkelt å komme seg til Ekeberg mens turneringen pågår, vi kan kanskje finne en annen park og ta noen fieldingøvelser?

    SvarSlett
  2. Ja, det burde jo gå an. Forslag?

    SvarSlett
  3. Marienlyst (Frigg-banen), Voldsløkka eller Frognerparken? Er meldt regn på torsdag, så sikkert ikke mange folk som er ute på den tid.

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke bli med fordi jeg skal være i Nord-Norge men her på sagene/bjølsen er det en veldig stor bane. Sikkert plass der til dere..

    SvarSlett
  5. Eg foreslår heller en spontan sommerfest/øl et sted i byen evt hos meg :)

    SvarSlett
  6. Det blir straks avbrutt grunnet svineinfluensa likevel.

    SvarSlett
  7. Skandale. Demo foran stortinget

    SvarSlett