fredag 3. juli 2009

Tusen takk til NCF og Ole Mortensen!

Igår hadde vi trening med Ole Mortensen, og før jeg kan fortelle hvordan det var så må vi i Bislett Ducks bukke dypt og takke NCF for at de ga oss denne muligheten, og ikke minst Ole for selve treningsøkten.

Vi begynt med lett oppvarming der vi hev 4 myke baller i raskt tempo frem og tilbake i en ring mens vi løp. Moro. Og så byttet vi ut tøyballene med cricketballer og øvde på reaksjonscatch. Men ikke med 4 baller i luften samtidig altså...

Deretter gikk vi rett og slett i nettene slik vi pleier å gjøre på trening. Ole fulgte nøye med på hver enkelt bowler og batter og ga individuelle instrukser og kommentarer. Jeg bruker f.eks. ikke høyden min nok, men lar armen falle ned til siden når jeg bowler. Så det skal jeg få rettet opp, bare vent ;-)

"Gleder meg til å lese om dere", sa Ole noe spøkefullt da vi avsluttet treningen. Vel, kan noen sende han linken til Aftenposten? ;-)

1 kommentar:

  1. Har jobbet med deg i årevis for at du skal bruke høyden din, og ikke trekke deg sammen! Reis deg opp, du rake gutt!

    SvarSlett