torsdag 18. juni 2009

PR-reaksjoner

Må innrømme at jeg fløy litt høyt i går ettermiddag. Hadde ikke regna med at Aftenposten skulle legge ut saken om oss så stort og synlig som de gjorde. Følte meg nesten litt som Synnøve Svabø under Grand Prix ;-)

Det var utrolig kult å ligge på nettet sammen med Drogba, Tiger Woods, Liverpool, Martin Andresen og Volvo Ocean Race. For ikke å snakke om på forsiden av hele aftenposten.no.



Så i dag er det litt dagen derpå rett og slett. Litt sliten. Og fornøyd. Kanskje litt tidlig å skrive et "til ettertanke"-innlegg, men noen reaksjoner er da på sin plass:

Fra facebook:
Beste kommentaren fra deg Tormod; når du forklarer hvordan du slå. "Asså, vi får ikke dette til i praksis"... hehe legendarisk!!

Kul video:) Det morsomste er når Tormod forklarer hvordan man slår:)

Fra Bærums forum:
Det beste i innslaget er når Tormod viser battingteknikk, jeg fikk latterkrampe, Tormod du er konge, du er garantert den høyeste cricketspilleren i Norge, ikke lett å spille en som kaster ballen fra 3m i lufta!!!

Kremt... Altså. Jeg syns jeg viste teknikken ganske bra jeg ;-) Kanskje ikke heeelt som Vijai i Aliens lærte meg, men helt ok. Og at vi ikke får det til i praksis er jo fakta. Hehe ;-)

Uansett, det var moro med noen positive cricketsaker med et relativt forståelig innhold for folk flest. Syns vi kan klappe oss selv litt på skulderen, jeg. Og dra på trening i regnet ikveld og øve litt mer på praksisen... Så kanskje selve overskriftene er litt annerledes neste gang ;-)


2 kommentarer: