onsdag 10. juni 2009

Morgendagens cup-kamp mot Jessheim

Eliteserielaget Jessheim er vår motstander i første runde av cup'en (altså NM). Vi er selvfølgelig optimister og håper på seier. Med andre ord håper vi på styrtregn og flaks med kron og mynt ;-)

Men tatt i betraktning at vi ikke har vunnet en eneste toss i år så bør vi kanskje satse på å batte skikkelig fra oss i stedet... Hvis vi rekker å reagere før ballen har passert oss da, jeg må si at jeg har høye forventinger til Jessheim som tross alt er et eliteserielag.

Jessheim ligger tredje sist på tabellen etter å ha tapt 4 av sine 5 første kamper. Ikke det at det spiller så stor rolle for oss hvor på eliteserietabellen de ligger... Jessheim har den niende beste batsmannen i eliteserien (med bl.a. en half-century), den nest beste bowleren (12 wickets), den aller beste fielderen (7 catch) og den åttende beste wicket-keeperen (3 catch).

Det kan bli ganske tøft i morgen med andre ord... Gleder meg jeg :-)

4 kommentarer:

  1. Gleder meg jeg også! Blir gøy å spille mot en skikkelig bra lag :)

    SvarSlett
  2. Jeg sier bare cup er cup, og stafett er stafett!

    Lukter skrell!

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg og, nok til å skulke jobb iallefall en time:)
    pompoms og pinikkurv er med!
    h

    SvarSlett
  4. Kjenner det kribler litt i magen allerede jeg. Skikkelig spent på nivåforskjellen!

    SvarSlett