onsdag 3. juni 2009

En positiv avisartikkel

Samme dag som Aftenpostens morgenutgave skriver om den nå velkjente manglende halve millionen har Aftenpostens aftenutgave en positiv cricket-nyhet å komme med. Er min spådom fra i dag morges allerede i ferd med å gå i oppfyllelse? ;-)

Jeg har prøvd å finne saken på aftenposten.no, men kan ikke finne den. Derfor håper jeg Aftenposten og journalist Gabrielle Graatrud tilgir meg for at jeg har scannet saken og lagt den ut her: (klikk for større utgave)


5 kommentarer:

  1. Hehehe bra sak!

    SvarSlett
  2. Ja, er jo greit å løfte frem det som er positivt også :-)

    SvarSlett
  3. Pass dere gutter - er ikke rent lite vi jentene plukker opp på sidelinja - kanskje det blir jenteserie en gang i fremtiden?
    h

    SvarSlett
  4. Ja, det hadde jo vært veldig morsomt med en jenteliga da! Har tipset Bislett Chicks ;-)

    SvarSlett
  5. "Vålerenga Cricket gjør det bra på banen"

    Det kan vel diskuteres ettersom dem ligger sist og har tapt sine 4 første kamper

    SvarSlett