tirsdag 23. juni 2009

1 års-jubileum

Det har gått meg hus forbi, men den 5. juni fylte faktisk bloggen 1 år! (Man burde vel forresten legge merke til det hvis et hus gikk forbi? Merkelig uttrykk...)

Grunnen til at jeg kom på det er muligens at jeg selv fyller år i dag, så da fikk jeg sagt det også ;-) Men uansett; siden den 5. juni 2008 har det faktisk blitt publisert 122 innlegg på denne bloggen. I starten dreide det seg mer om cricket generelt, mens det i det siste kun har handlet om Bislett Ducks. Må innrømme at jeg ser på denne siden mer som den offisielle hjemmesiden til BDCK enn en uavhengig cricket-blogg. Og var vel egentlig meningen hele tiden.

Og til de av dere som (mer eller mindre frivillig) faktisk har vært innom her jevnlig i over 1 år må jeg bare si at jeg er mektig imponert og ikke så rent lite beæret :-)

2 kommentarer:

  1. Dette var kun en dekkoperasjon for å få frem at det er bursdagen din også i dag!

    Gratulerer så mye med dagen Tormod! Ha en strålende St.Hans og bursdagsfeiering!

    SvarSlett