lørdag 16. mai 2009

BDCK vs Haugenstua

Da er jeg en rask tur hjemom etter dagens seriedebut. Fullstendig kamprapport kommer senere, men resultatet kommer nuh!

Bislett Ducks startet å bowle, mens Haugenstua måtte til pers med balltreet. Etter 30 overs var deres score 271-5. Altså; etter 180 kast hadde Haugenstua 271 poeng og bare 5 mann ute. Etter en kort pause var det vår tur til å batte, og da er jeg redd for at vi levde opp til navnet vårt... Har ikke fullstendig oversikten akkurat nå, men ble en god del ducks (men ingen golden ducks, tror jeg...). Som man ser på scoreboardet under til høyre falt wicketene ganske kjapt, og etter 13 overs var vi 35 all out. Altså; etter 78 kast var alle ti batsmennene våre ute, og vi hadde bare 35 poeng.

Må si at jeg hadde litt større forhåpninger før kampstart, men alt i alt var det en fin sesongdebut. Følg med her på bloggen for fyldigere dekning og bilder fra kampen!



4 kommentarer:

  1. Kjempe bra innsatts av dere i med at det var deres første kamp.Det virker som dere er et veldig "hardworking lag" og jeg er ganske sikker på at hvis dere fortsetter å trene hardt så kommer laget deres til å være på høyere nivå etterhvert.Stå på gutta! Hilsen en fra haugenstua :)

    SvarSlett
  2. da ses vi neste uke da.
    hilsen Haugerud Tigers

    SvarSlett
  3. @anonym fra Haugenstua: Takker :-) Gøy at du sier det, for vi prøver jo så godt vi kan. Spiller selvfølgelig for å ha det gøy, men er jo moro å bli bedre på å ha det gøy da ;-)

    SvarSlett
  4. @Hussain: Jepp, ser frem til det! Er redd vi ikke rekker å trene så mye batte-teknikk til neste helg, så vi får ta det underveis ;-)

    SvarSlett