torsdag 12. juni 2008

battrick.org

Antar at mange har vært en tur innom hattrick.org? Vel, da er det på tide å bytte ut H med B og klinke til med noen skikkelige seksere.

Ingen vil bli overrasket over å høre at Johan har vært der lenge. Laget hans heter Oslo Ducks og rykket nettopp opp til 4. divisjon i den engelske ligaen. Jeg har visst også et lag der, men har nok aldri oppdatert det (burde heller ikke overraske noen...)

Men hvorfor den engelske ligaen? På grunn av tidsforskjellen til den australske ligaen så vidt jeg har skjønt. Hva med å starte en norsk liga? Uten at jeg er noen _attrick-ekspert så burde det vel være mulig å opprette liga i eget land hvis man bare er nok lag. 8 lag pr liga tror jeg det må være. Men dette kan Johan mer om. Noen som er keene?

Jeg lover å oppdatere laget mitt...

3 kommentarer:

  1. Jeg er med... skal faktisk lage et lag nu! Digg med rolig fredag. Bestemt neste trening forresten?

    SvarSlett
  2. Bra! Jeg skal prøve å spa frem mitt gamle brukernavn og passord. Men battrick er sperra på jobben...

    info om trening kommer!

    SvarSlett
  3. Sendte mail til battrick for en stund siden, og fikk til svar at de ikke hadde planer om å utvide med flere ligaer enn de åtte som var. Så England er vel det nærmeste vi kommer. Men hvilken region bør man spille i?

    SvarSlett