fredag 13. mai 2011

Kapteinens oppsummering: Aker - BDCK

Takker for bra innsats i går gutta, og ikke minst til vår nykommer Andreas som gjorde en glimrende debut som Bislett Ducks. I tillegg en stor takk til Steve som stilte opp i går, og hadde det ikke vært for en litt tvilsom dommeravgjørelse er jeg sikker på at Steve hadde scoret en fifty i går også!

Synes vi hentet oss mesterlig inn på slutten av bowling + under batting etter en litt tung start/midsession på vår bowling. Mest av alt er jeg imponert over battingen vår, hvor vi har tatt store skritt siste året. Hittil i år har vi levert 179 runs (ingen Ducks) og 195 runs på to kamper (not out i begge), noe som er bedre enn alle våre kamper i fjor. Det betyr at det ikke lenger er umulig for oss å jakte scorer på rett i overkant av 200 runs. Og får vi det til å stemme litt bedre på bowling fremover, så kan jeg love flere seire i år. Hanan og Simon leverte strålende batting i går, jeg er mektig imponert når jeg ser batterstatistikken så langt for 2011, med Hanan på topp, Simon nr 6 og Martin nr 12 (vi har fordel av 2 kamper, men dog). http://www.cricketforbundet.no/index.php?option=com_rsform&formId=47&cid=47&Itemid=272


Kort oppsummert så vant altså Aker kampen med sine 228/all out mot våre 179/9.



Steve gjør seg klar til å vise ungdommen hvordan man gjør det ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar