torsdag 20. mai 2010

Historien om John og draktene

Historien om draktleveringen er som følger: Sultan Bud AS (eller noe) prøvde å levere til meg i foregårs på dagtid, men jeg var jo ikke hjemme da selvfølgelig. Han ringte, og kunne ikke levere på ettermiddagen. Han ville poste pakkene i vanlig post i morgen (altså i går), slik at jeg kanskje fikk hentelapp i overimorgen (altså i dag) og muligens hadde rukket innom et postkontor før helgen (men mest sannsynelig ikke). Jeg blåste ut min frustrasjon på facebook (vi har tross alt to kamper denne helgen), og fikk tips om at kanskje John var mannen å ringe fordi han driver budfirma (Asker Expressen). Det hadde jo ikke jeg tenkt på. Men en av Johns budbiler sporet altså opp Mr. Sultan og fikk overlevert pakkene. Jeg vet ikke helt hvordan dette gikk for seg, men jeg ser for meg utstrakt bruk av brekksladder og spikermatter.

Så John har altså allerede på dette punktet i historien gjort en kjempejobb, men han ga seg ikke der. Neida, han brukte timesvis på å pakke alle kortermede drakter, langermede drakter, vester, gensere, capser og bukser i poser merket med hver spillers navn. Vi tar av oss de nye capsene og gir all honnør til John!



Ellers kan vi melde om at draktene ble sykt fine! Blå- og rødfargen er helt like de engelske landslagsfargene (ikke heeelt utilsiktet...) og logobroderier og -trykk ser prima ut. Passformen er perfekt (at jeg får noe som er langt nok på armene uten å bli telt rundt magen er svært uvanlig) og kvaliteten virker å være god.

Etter litt testing i nettene kunne vi i tillegg konkludere med at draktene virker også. Vi tok flere wickets med dem på enn uten. Muligens fordi flere hadde draktene på enn uten, men statistikk er statistikk ;-)




2 kommentarer: