mandag 17. november 2008

Nå er utstyret på plass!

Som sagt skulle Bislett Ducks' lagleder på London-tur denne helgen. Alle signaler tyder så langt på at han overlevde shoppingen, og at han til og med kom hjem med en betydelig mengde utstyr! Her kan du lese hans egen rapport fra helgens Enlgands-tokt:

Var veldig vanskelig å finne sportsbutikker i London, og det var praktisk talt 1 i hele London by som hadde hva vi trengte. Men I found it. Og ettersom sesongen var over var det 50-70% off! Følgelig var det også derfor litt utplukket, noe som gjorde at helmets (var bare juniorhjelmer igjen) og stumps/wickets var utsolgt. Imidlertid har jeg fått tak i følgende:
  • 2 bats (av good quality)
  • 2 par leggskinn batter
  • 2 par batter gloves
  • 2 albue bads
  • 1 lårpad
  • 1 stk wicket keeper gloves
  • 1 stk wicket keeper leggskinn
  • 5 stk cricketballs
  • 1 stk stooooor bag
Og alt i Slazenger. Så mangler bare å olje og varme opp batsene nå, så er vi i gang.

Jeg kan ikke si annet enn at dette er helt strålende! Gleder meg villt til å teste utstyret! Minusgrader sier du? Spiller ingen rolle!

5 kommentarer:

  1. Imponerende kjøpsliste. Måttte du ut med overvekt?

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig måtte jeg ikke ut med overvekt... Bare å smiske det. Sa to da lady at jeg var kaptein på norske cricketlaget...og som du vet er det stor sport der borte....så måtte jo skrive autografer og alt...ble jo helt hysteri.....men verdt det...slapp jo overvekten.

    SvarSlett
  3. Hvor får man kjøpt susp egentlig?

    SvarSlett
  4. Sportsbutikk - skal ha det. I allefall om de selger hockeyutstyr. Men susp er jo og obligatorisk for håndballkeepere så skulle jo tro det var mulig å få tak i flere steder, selv om jeg knapt kan huske å ha sett det..

    SvarSlett
  5. Susp får man i sportsforretning. Må vel øst for elva der hvor gutta spiller hockey. Regner med at de bruker susp.

    SvarSlett