onsdag 29. oktober 2008

Cricket på iPhone

Vet at minst én (antagelig flere) på Bislett Ducks har iPhone. Ikke det at jeg er så opptatt av iPhone... Eller, jeg er kanskje litt opptatt av iPhone. Ganske egentlig. Kan like godt si det som det er: Jeg har sykt lyst på iPhone!

Og nå har jeg oppdaget nok en grunn til å gå til anskaffelse av denne vidunderlige tekniske innretningen. Nok en GOD grunn selvsagt. Har enda ikke kommet over en dårlig grunn til å skaffe seg denne "telefonen". Ei heller en god grunn til å ikke skaffe seg den (ikke en dårlig en gang).

apple.com kan man laste ned en application som gir deg live scoreboard på din blanke 3,5-tommer. Denne henter ned stillingen fra viktige kamper hvert 30. sekund, hvilket burde tilfredsstille enhver entusiast som skal ha med seg "alt" som skjer i en 5x5 dagers test...

Så hvorfor sitter jeg ikke og skriver dette blogginnlegget på en iPhone? Sannelig om jeg vet... Kanskje fordi bank- og finansnæringen ikke har iPhone til de ansatte som førstepri i disse dager. De har andre ting å tenke på visstnok. Og det har forsåvidt jeg også. Jaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar